Kattnamn!!!!

maria_b

Trådstartare
Hej!!

Jag får hem två stycken hankatter till helgen!! Skulle vilja ha hjälp med namn till dem:) Båda är svartvita och syskon. Jag gillar bättre "gulliga" namn än "fula" gammaldagsa namn. Jag hade eventuellt tänkt mig några seriefigur-namn men det är extra svårt att komma på två stycken.

Hjälp mig gärna nu så de små gullungarna får något att heta!!

Sv: Kattnamn!!!!

Gillar du "Trasan" o "Banane"? Lycka till med missarna!

Sparrow? (Efter Jack Sparrow såklart)

Kanske Jack och Sparrow? (Om du inte vill ha S i båda namnen såklart)

:)

Trollet o Dumbo var gulligt:D De är svartvita o är väl inte renrasiga utan vanliga bonnkatter:D

Mer förslag tack!!

Piff & Puff
Kalle & Hobbe
Tudor & Duracell
Turbo & Diesel
Lewis & Lee
Tarzan & Janne (istället för Jane!)
Skorpan & Jonatan

Precis i stil med dessa namn är vad jag är ute efter!! Piff o Puff e gulligt men passar inte riktigt på dessa herrar, Kalle o Hobbe har jag tänkt på förut men Kalle passar kanske inte på en katt... Men det är precis sånna här förslag jag e ute efter!!

har även tänkt på Bill o Bull för det passar så bra ihop o skulle passa dem men jag tycker det låter lite halvfult o ställa sig på verandan o roppa "Bull!!" haha...:D

fisalisa och pissenisse har vi döpt våra kattungar till.
eller ja. liSa och niSSe.. försöker att alltid ha s ljud i namnen för att de ska veta när det ropas på dem.

Jag kan några engelska katt namn..

Moggy and Soggy
Bill and Ben
Sammy and Monty
Billy and Duke
Charlie and Tom
Mitten and kitten
Sprite and Thorn
Lambert and Little Timmy
Nobby and dobby
Bo and Luke....Och så vidare..

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 216
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 846
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 589
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama