Kattnamn till en hane?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Spraka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 28 423
Sv: Kattnamn till en hane?

om jag hade en hankatt skulle den få heta antingen Tantor,Gizmo,isidor :D

Jag kan hålla med dig, nu har inte mina katter "fula" namn men blir det en hane i detta hus igen ska han lätt kallas Styrbjörn :D

Hmm! Vad sägs om ett alviskt namn? Nått ur Sagan om ringen eller liknande kanske? Aragon är ju mäktigt och fint =)

Har en stor och ståtlig Maine Coon/Skogis som heter Kain.. Sen han son på 9v heter Elton -hehe-

Åhh, det är svårt, men själv tycker jag inte om namn så som Hubert o rufus m.fl.

Kanske: Sparrow, Bamse, Mini, Lillen, Misse... haha. Nä, ni får nog komma på det själva... :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 081
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
628
Senast: Sel
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 069
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka