Kattnamn på TV

K

kazam

Jag satt och tittade på den Danska serien Örnen häromdagen och kunde räkna in tre av mina katter vars namn var med i den:

Fylgia
Estrid
Desiree

Visst är det roligt :)

Har ni hittat era katters namn i något "konstigt" helt oväntat sammanhang? :confused:

Berätta

Sv: Kattnamn på TV

Nja, katterna jag har nu har ganska "klockrena" namn;
Aslan, såklart efter lejonet i Narnia. Det roliga är att han är precis lika god, snäll och klok som lejonet i filmen. Tar hand om mig i alla lägen.
Min andra katt heter Princessan Leia, från Star Wars filmerna. Hon är verkligen prinsessan som lindar både mig och Aslan runt sitt finger..

Sv: Kattnamn på TV

Visst är det kul med djurnamn.

En tränare jag hade som red mycket western sa en gång till mig:
Du ska aldrig döpa ditt djur till något det kan leva upp till...:smirk:

Jaha, sa jag då ska jag genast döpa om mitt sto till Valium (väldigt mycket motor) :)

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 361
Senast: Mirre
·
S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 345
Senast: Jenka
·
Övr. Katt Hej!! För ca tre veckor sedan så skaffade jag två katter att ha som stallkatter. De är ett år gamla och har varit innekatter fram...
Svar
5
· Visningar
2 211
Senast: maria_b
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 977
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar