katthona en fråga

MinIan

Trådstartare
Jag har parat en av mina honkatter.. och då undrar jag. går dom å löper några dagar efteråt?

för jag funderar på om hon har blivit med kattungar eller inte.. eftersom att hon fortfarande löper...

Sv: katthona en fråga

Jaa, hur länge de löper är väl individuellt men säg att din hona blir parad i början av löpperioden så kan hon gott löpa några dagar till. Detta ger att även om en hona har blivit parad kan hon para sig fler ggr efteråt och med fler hanar oxå, dvs kattungarna kan ha olika fäder.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 984
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
420
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 913
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar