Katten som sov med musen...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Pippi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 704
P

Pippi

Jag hade ju tidigare en användarbild av en katt som låg och sov med huvet på musen. Nu har jag en katt i verkliga livet som ligger och sover på tangentbordet! Det har blivit hennes favoritplats. Jag hörde en dag hur det knattrade och knattrade på tangenterna och tänkte, vad nu? Så stod katten där och trampade och trampade! Sen la hon sig ner då. Nu ligger hon jämt här! Varenda gång jag kommer hit så måste jag lyfta bort henne. Och ofta försöker komma tillbaka medans jag sitter och skriver. Så jag får skriva med en hand och mota bort katten med den andra! Jag aldrig hade jag väl trott att jag var så nära sanningen med den där användarbilden! Nu sitter hon och stirrar på mig och blicken säger, "är du klar nån gång då?"

Sv: Katten som sov med musen...

Thihihihhi :bump: ja knatter på tangentbordet , de vet jag ju men inte att de hårda skulle kunna bli en favorit plats.
Är det så att du inte vill att katten ska ligga där? säg *fy* och knuffa ner den vill du de får den ju fortsätta men det bestämmer inte vi.....lite kul var de allt :)

Sv: Katten som sov med musen...

Fy, har jag inte sagt, men jag har sagt, "kan inte du ligga i den här mysiga kattsängen istället, den har ju klöspelare också och det finns två liggplatser att välja på?" Det brukar hon göra en stund då ibland, men nästa gång jag kommer, då ligger hon på tangentbordet igen!

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 510
Senast: Praefatio
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 960
Senast: Tofs
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 571
Senast: Sel
·
Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 463
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • chimera/chimär