Katten har tappat rösten

Tahari

Trådstartare
Har en 14 årig birma som helt plötsligt har tappat rösten. Normalt är han mycket pratsam och jamar hela dagarna. För tre dagar sen blev han hes och nu hörs det absolut ingenting när han öppnar munnen. Han verkar inte direkt sjuk kanske lite småhosta ( men det är ju svårt att säga om det är hosta eller ansträngt försök till jamning). Människor kan ju få stämbandsinflamation kan katter det också ? Har haft uppfödning i över 10 år men aldrig varit med om något liknande. Någon annan som har varit med om det?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 090
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag har en sjuk häst som ska in till klinik om 5 dagar för undersökning i luftvägarna. Han blev väldigt plötsligt snorig och hostig...
Svar
2
· Visningar
947
Katthälsa Jag kan inte sluta fundera över vad min mammas katt dog av och det slog mig att någon här kanske har lite förslag? Två veterinärer gick...
Svar
15
· Visningar
4 288
Senast: clusia
·
Katthälsa Jag har kastats mellan hopp och förtvivlan senaste veckorna. Har en 14 årig katthane som varit dålig till och från senaste månaderna...
Svar
14
· Visningar
16 606
Senast: Altaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama