Katten är borta

V

Vaccan

Sedan i söndags :cry:

{ab621f99-fe80-46f9-9a7f-e1b0aed51957}.jpg

( I somras)

Pipen försvann ut som vanligt på Söndag EM och har inte synts till sedan dess :cry:
Polisen, lappar, annons i tidningen.. vad gör man?
Det är rent hopplöst att gå ut och leta för han har gått upp i skogen (det såg jag) och den skogen är ... stor.
Väldigt stor, så nu är jag orolig att ett lo har tagit honom :( Eller en räv eller en björn.
Eller så har han blivit uppjagad i ett träd och kan inte komma ned själv, men att leta efter ett träd med en katt i är som att leta en fis i världsrymden.

Han som alltid hatat att vara inne, men inte gillat att vara ute när det är kallt heller, han är helst ute från mitt på dagen när solen vart framme en stund tills 8-9tiden på kvällen, det är ju kallt på nätterna så jag tror inte han är borta av sig själv.
Ingenting har hänt här hemma, allt är som vanligt så jag fattar inte varför han skulle "rymma".

:(

Sv: Katten är borta

Usch! :( Lider verkligen med dig.
Hoppas, hoppas att han kommer tillbaka! Det finns ju många katter som varit borta några dygn/veckor till synes utan anledning men sedan kommit hem välbehållna. Hoppas så är fallet med Pipen.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 461
Övr. Katt Jag är fortfarande i sorg efter att min katt hastigt och totalt oväntat rycktes ifrån mig för några veckor sedan. Alla hans saker är...
2
Svar
33
· Visningar
5 121
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 216
Senast: Skjøldur
·
R
Övr. Katt Min bästa kompis är försvunnen :cry::cry:.... Min katt bor för tillfället på landet hos mina föräldrar då jag är utomlands och jobbar. I...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Raderad medlem 124573
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.