Kattbråk *film*

Sv: Kattbråk *film*

så dära håller våra katter åxo på ,fattar inte hur dom orkar!?
(Asså dom hoppar på varann dagligen)
 
Sv: Kattbråk *film*

Våra med. Den ena är speciellt utsatt, han åker alltid på stryk. Tycker lite synd om honom ibland.
 
Sv: Kattbråk *film*

Så håller mina också på. Den äldsta tycker dock mest att lillskiten är jobbig (det var roligt så länge han var bebis, nu när han är större än henne och vågar ge igen så är det inte lika roligt längre ;)) så det brukar sluta med att hon fräser åt honom (vilket han bryr sig föga om) alt. rusar till dörren och med bedjande blick skriker "Släpp uuuuuuut mig!!!"

Ibland syns det dock att de har riktigt roligt båda två. :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Ja, detta är kanske den mest onödiga tråden på hela Bukefalos, men jag kan inte låta bli. :o Jag har sedan jag blivit med mina två...
Svar
15
· Visningar
2 119
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 326
Senast: Magiana
·
Trädgård & Växter Eftersom det verkar vara smått hopplöst att hitta något lämpligt litet hus för mig, katten och hundarna så har jag bestämt mig för att...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 138
Senast: Shenzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp