Kattbilder #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
1697738351376.webp

Visa bifogad fil 130286
Ursäkta för suddiga stillbilder men alltså Miss Li leker 🥹
Vår värdiga dam som tidigare inte nedlåtit sig till att ens titta på en leksak.
Hon blommar verkligen ut nu ❤️

Jag upplevde samma sak med Missia när jag fick lov att ta bort Tassa. De delade hus helt ok men de var inte riktigt kompisar som vuxna (som kattungar brukade de ligga i hög). Missia blev mer kontaktsökande med oss människor när hon blev på egen tass och även lekfullare.

Höghöjdsspaning

"Kattonger" är ju alltid bäst.... här är tre gigantiska kartonger, med grejer från hjälpmedelscentralen som jag borde pula in i garderoben och klappa ihop kartongerna. Men orken har inte infunnit sig. Vi får se om jag tömmer en kartong åtminstone och tar hjälp av städhjälpen på måndag med resten...

Men Minnie är lika glad för det som sagt, men "höghöjdsspaning" i sovrummet. Det vita, är ett kjolfynd jag gjorde veckan innan Teneriffaresan...

Bifogade filer

• 231021-1.webp
    231021-1.webp
    44,5 KB · Visningar: 33

Bifogade filer

• 20231022_001312.webp
    20231022_001312.webp
    107,7 KB · Visningar: 35
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
918
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 056
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 001
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?