Kattbilder #9

Isdrottningen har tinat upp lite till 😁
Sen att Oscar Ă€r trasig Ă€r ju en annan sak 😆
1000025367.jpg
 
Mamma har byggt en sÄ fin kattgÄrd med tunnel och allt - katterna borde vara överlyckliga och hÀnga ute i gÄrden 90 % av tiden.

Katterna typ vÀgrar. IstÀllet vill de hÀnga inne vid klÀttervÀggen.

IMG_20240708_113201.jpg
 
Jag tvingade ut katterna i gĂ„rden en stund i förhoppning om att de skulle fatta tjusningen med den. Älva hamnade snabbt i tunneln igen. DĂ€r blev det krock med mammas Eskil, som Ă€lskar sin kattgĂ„rd och vet att uppskatta det som har byggts till honom.

IMG_20240708_152820.jpg


Jag fĂ„r vĂ€l vara glad att mina katter Ă€r Ă€kta innekatter. 😬
 
Jag tvingade ut katterna i gĂ„rden en stund i förhoppning om att de skulle fatta tjusningen med den. Älva hamnade snabbt i tunneln igen. DĂ€r blev det krock med mammas Eskil, som Ă€lskar sin kattgĂ„rd och vet att uppskatta det som har byggts till honom.

Visa bifogad fil 148883

Jag fĂ„r vĂ€l vara glad att mina katter Ă€r Ă€kta innekatter. 😬
Äkta inneglasade-balkongkatter tack! đŸ˜Œ
 

Liknande trÄdar

KatthÀlsa Jag har tvÄ innekatter, steriliserade honkatter, syskon frÄn samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var Ätta veckor...
Svar
11
· Visningar
549
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptĂ€ckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktĂ€lt, men har Ă€nnu inte varit ivĂ€g lĂ€ngre...
Svar
1
· Visningar
343
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-Ă„rig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försĂ€kring. Ägaren idag har IF stora kattförsĂ€kring, antar att...
Svar
7
· Visningar
727
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver rĂ„d om hur vi kan fĂ„ vĂ„r katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 Ă„r gammal katt som inte Ă€r sĂ€rskilt...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: MJLee
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp