Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När sambon jobbar kväll ser inte jag och dottern skymten av några katter. Möjligen när jag lagt mig då sätter sig smulan i sovrumsfönstret och väntar på att husses bil skall komma.Jag ligger i soffan och ska titta på EM, sambon kom precis hem och Paisley hoppade upp i sin tron och la sig för att blänga på mig.
Ska inte du åka till jobbet nu
Jag har jobbat kväll denna vecka så hon har haft husse för sig själv. Idag är jag (tyvärr enligt Paisley) ledig.
Trevligt att vara uppskattad osv
Visa bifogad fil 127067
När sambon jobbar kväll ser inte jag och dottern skymten av några katter. Möjligen när jag lagt mig då sätter sig smulan i sovrumsfönstret och väntar på att husses bil skall komma.
När man pratar med honom när han är borta. -vad har katterna gjort då? Ja fråga dem vi har varken sett eller hört dem. Möjligen om jag prasslar med nånting som låter som skinkförpackning.Det är ju väldigt trist
Paisley är sällskaplig på avstånd när sambon inte är hemma, Prada är alltid med och Kantarellen flummar runt lite här och var.