Kattbilder #8

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Husse skapade omedvetet en grotta till Prada đŸ˜»
Han fick ligga sĂ„dĂ€r ett par timmar 😁
IMG_20230722_192217.webp

Oooh ja, mutbar. Lite svÄrt att sÀtta pÄ sele och mata med Dreamies dock. Och det har inte gÄtt in i hennes lilla katthuvud att om man fÄr pÄ sig selen sÄ fÄr man godis efterÄt. Ibland har hon inget konsekvenstÀnkande :rolleyes:

B fick ta dreamies genom selen, sÄ hon stack in huvudet sjÀlv rÀtt snabbt. Men hon Àr labrador-stuket av matmotiverad... :D

UrsÀkta OT i trÄden.

B fick ta dreamies genom selen, sÄ hon stack in huvudet sjÀlv rÀtt snabbt. Men hon Àr labrador-stuket av matmotiverad... :D

UrsÀkta OT i trÄden.

Megara Àr inte labrador, hon tigger aldrig utan krÀver. NÀr jag har en Dreamies sÄ sticker hon ut tassen(arna) och tar ett stadigt tag med tassar och klor. Men ska kanske pröva och lÀgger upp en bild om jag lyckas.

Wohio efter mycket Dreamies och lock ock pÄck och en morrande katt gick det. SvÄrt att sÀtta pÄ nÀr hon snor runt pÄ jakt. Men jag lyckades sÀtta pÄ den löst.

Som vanligt bryr hon sig inte nÀr den vÀl Àr pÄ.

20230723_164606.webp

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Katt Jag har tvĂ„ kastrerade honkatter som jag köpte pĂ„ katthem för lĂ€nge sedan. De börjar bli gamla och har inte lĂ€ngre sĂ„ mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
192
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en frĂ„ga gĂ€llande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom Ă€r bĂ„da hanar och kastrerade. Den ena hanen Ă€r...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
KatthÀlsa Hej, Letat bland andra trÄdar, men försöker med en ny frÄga. Katten kom in i gÄr morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
944
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Jag tror detta passar bÀst under Bukefalos men annars fÄr moderator gÀrna flytta den eller ta bort om det pÄ nÄgot sÀtt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama