Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herr Kantarell däremot är mer än nöjd
Visa bifogad fil 117024
Både hon och jag tackar ödmjukast!Men så fin kisse du har
Våra kan ligga och sova dagarna igenom.... men att bli inkastad och stänga luckan nä fy vale... Då blir det serenad...Lasttränar. (Hon har inga problem med att sticka in huvudet i den, men att gå in helt och hållet? Och stänga luckan?! ) Att bli fångad i fälla var väl inte en helt behaglig upplevelse kan jag tänka mig, misstänksamheten är stor...
Visa bifogad fil 117129
Våra kan ligga och sova dagarna igenom.... men att bli inkastad och stänga luckan nä fy vale... Då blir det serenad...
Vi har inte lagt in nått ätbart jag tänker att nångång kan det behövas fastande mage och är man då van att få godsaker kanske man inte närmar sig buren innan nått kommer fram...Jag har den ju alltid framme, och serverar dessutom mat i den rätt ofta, men att bli instängd är det bara tant Maja som har uppskattat.
(Packrutinen var: plocka fram bur, papper, rätt katt. Stäng in rätt katt i bur.
Öppna bur, plocka ut Maja som han smita in medan man stoppade in katten som faktiskt ska åka.
Good luck!Lasttränar. (Hon har inga problem med att sticka in huvudet i den, men att gå in helt och hållet? Och stänga luckan?! ) Att bli fångad i fälla var väl inte en helt behaglig upplevelse kan jag tänka mig, misstänksamheten är stor...
Visa bifogad fil 117129
Här står buren framme jämt med öppen dörr. Hon ligger gärna i den och på den. Flyttas den är det väldigt spännande och lägga sig i den. Lycka till med lastträningen.Lasttränar. (Hon har inga problem med att sticka in huvudet i den, men att gå in helt och hållet? Och stänga luckan?! ) Att bli fångad i fälla var väl inte en helt behaglig upplevelse kan jag tänka mig, misstänksamheten är stor...
Visa bifogad fil 117129
Vi har inte lagt in nått ätbart jag tänker att nångång kan det behövas fastande mage och är man då van att få godsaker kanske man inte närmar sig buren innan nått kommer fram...