Mera av allt!
Video på Lyra när hon pratar...Någon som kan hjälpa mig att tolka vad hon säger? Hon har fått mat, gos, lek...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mera av allt!
Video på Lyra när hon pratar...Någon som kan hjälpa mig att tolka vad hon säger? Hon har fått mat, gos, lek...
Haha... ja antagligen!Mera av allt!
Eh... är söndagsnamnet "Triple Trouble"?! Känns vanskligt att ge ett sådant namn till en aktiv kattras!
Själv döpte jag min efter en terroristsekt... om en frågar husse Enligt matte är hon en egyptisk gudinna
Urax blev jätterädd när han råkade höra så vi gissar på att hon berättar spökhistorier i underhållande syfte kanske?
Jo så brukar det vara om en är på altanen och en inne....Visa bifogad fil 116945
Lite konstigt när kompisen är på andra sidan glaset.
Visa bifogad fil 116993
Ute och går med lillmatte
Vad vuxen hon börjar se ut!Med ett öra mer eller mindre "naket", (och grävlingfrissa i kragen) pga surdegsgate. Livet är hårt när man är tonåring...
Visa bifogad fil 116257