Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sällskap på balkongen
Visa bifogad fil 117212
Jag måste bara fråga, det är ingen risk att dom klättrar över när det inte finns tak på nätet? Är det något speciellt nät? Jag hade tänkt att vi skulle bygga ngn form av kattutegård till vår tjej men det där ser ju väldigt mycket enklare ut, för då skulle vi kunna sätta sådant där nät runt altanen.Sällskap på balkongen
Visa bifogad fil 117212
Jag måste bara fråga, det är ingen risk att dom klättrar över när det inte finns tak på nätet? Är det något speciellt nät? Jag hade tänkt att vi skulle bygga ngn form av kattutegård till vår tjej men det där ser ju väldigt mycket enklare ut, för då skulle vi kunna sätta sådant där nät runt altanen.
Vad fräscht det blev med nya golvet!
Hmm äsch då! Jag har visserligen inte sett vår klättra i annat än sina klösträd men häromdagen så hoppade hon från ryggen på sambons massagestol till ett vitrinskåp som vi trodde stod på behörigt avstånd.. Hon är bara sju månader men känns som hon blir kaxigare och testar allt högre saker eftersom. Däremot tycker hon inte om att vara ute ensam, jag satte fast henne ute på altanen när jag käkade frukost inne för ngn vecka sedan och det var tydligen inte ok.. Var inte långt ifrån men se det dög inte, stod i dörren och ville in nästan på en gång..Nej, de varken vill eller kan klättra Perser och Exotic ftw! Exemplariska innekatter
Kantarell har testat en gång att sätta tassen mot nätet, han är väldigt försiktig och vill alltid reka ordentligt innan han tar beslut. Han insåg direkt att han aldrig skulle klara det. Paisley är superfeg och Prada skulle inte ens komma på tanken att klättra. Klättrar gör bara katter utan stil och klass
Har man mer aktiva katter skulle jag rekommendera att bygga ordentligt med reglar och tak.
Vi har ett enkelt när från Trixie som sitter med straps. Det är bara för att hindra att någon ramlar över kanten om de sitter i soffan och tittar över kanten, mest troligt att det skulle bli hunden