Min lilla fånge Visa bifogad fil 112239
Såå söt! Hon kommer snart att ha Tilda totalt tuktad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min lilla fånge Visa bifogad fil 112239
Du har en så väl uppfostrad familjSame procedure as everyday
När jag borstat tänderna sitter alla i köket redo
Ögondroppar till Kantarell, godis åt alla
Visa bifogad fil 112235
Haha ja, när jag väl vågar släppa ihop dom tilda blir ju lite triggade när någon springer (gäller både katt och människor ) så är ju lite nervös över det.Såå söt! Hon kommer snart att ha Tilda totalt tuktad
Redan större framsteg hos er än mellan min katt och hunden här hemma!
Hur länge har dina bott tillsammans?Redan större framsteg hos er än mellan min katt och hunden här hemma!
Sen hunden var valp, och hunden fyller 6 år i sommar men här var det alltså katten som var vuxen och hunden valp. Det kan nog göra en del.Hur länge har dina bott tillsammans?
Det där var en ögonblicksbild större delen av tiden hoppar tilda fram och ger lekinviter, katten hoppar bakåt och fräser, hunden hoppar bakåt och skäller, båda går fram till gallret och så upprepas allt igår och idag dock mindre skäll och fräs åtminstone
Tilda har också lätt för skall. Här innan lunch tyckte tydligen katten att det var slut på fängelsetiden, och tog sig helt enkelt ut (dom fick umgås I köket imorse, Tilda I koppel, sen fick katten in i "fängelset" igen när vi gick på promenad). Så nu blev det oplanerat frigående tillsammans, men både hund och katt leverSen hunden var valp, och hunden fyller 6 år i sommar men här var det alltså katten som var vuxen och hunden valp. Det kan nog göra en del.
Men så är hunden en kromis som har lite för lätt till skall, det gillar inte katten så katten har aldrig riktigt gillat henne
Hoppas att det går bättre för er!
Vi har två rum (mitt sovrumsdel med badrum och mitt vardagsrum) avbegränsade med grindar så att katten vet att hon kan vara i fred där. Iofs så kanske det gjort att katten inte kunnat vänja sig 100% vid hunden, men samtidigt så tycker jag att det är bra att katten kan gå undan och har ett område där hon kan vara i fred. Men så är hunden inte min hellerTilda har också lätt för skall. Här innan lunch tyckte tydligen katten att det var slut på fängelsetiden, och tog sig helt enkelt ut (dom fick umgås I köket imorse, Tilda I koppel, sen fick katten in i "fängelset" igen när vi gick på promenad). Så nu blev det oplanerat frigående tillsammans, men både hund och katt lever
Ja, jag har en kallax placerad framför dörren nu, så hon kan ta sig in i sitt rum utan att Tilda följer medVi har två rum (mitt sovrumsdel med badrum och mitt vardagsrum) avbegränsade med grindar så att katten vet att hon kan vara i fred där. Iofs så kanske det gjort att katten inte kunnat vänja sig 100% vid hunden, men samtidigt så tycker jag att det är bra att katten kan gå undan och har ett område där hon kan vara i fred. Men så är hunden inte min heller
Hursomhelst, kan vara en tanke, jag tycker att det är bra med ett område där den mindre kan gå undan men samtidigt få gå fritt i resten av lägenheten. Hunden har ju lite mera möjlighet till att vara i fred ute.
Ja det är fredag.....Visa bifogad fil 112393
Urax säger att det är färdigpluggat för kvällen