Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
D46D3C65-F9E6-4798-9F74-D3F937F5A35D.webp

Miss Li väntar på sambons efterrätt :angel:

Megara kan lätt gå 10 timmar utan att behöva gå på lådan. Men när jag kommer med min spade då blir hon akut kissnödig. Än värre när lådan töms på strö och sedan diskas noga. Jag använder grönsåpa två gånger och en diskborste, sedan urine off som får lufttorka. Då stänger jag in lådan så hon inte går i den tom.

Vilken sötnöt 🥰 hur går det allmänt och särskilt med hunden?
Hon är fortfarande väldig skrajsen, så fort jag rör mig springer hon och gömmer sig och fräser lite åt mig 😂 Tilda fick se henne igår ett par gånger och Skrållan fräste och gjorde sig stor och körde med anfall är bästa försvar 😅 men tilda var jätteduktig och sa inget och gick undan. Men Skrållan bor fortfarande i gästrummet med galler för dörren, så vi tar det sakta :) tilda har varit mycket hos mamma i helgen för att Skrållan ska få vänja sig lite i lugn och ro.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
587
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
972
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama