Så himla fin katt!Visa bifogad fil 111711
Gossegumman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla fin katt!Visa bifogad fil 111711
Gossegumman
Den finaste jag möttSå himla fin katt!
Mina katter smyger ofta på varann bakom ett draperi. De är så osynliga då.Jag har gömt mig...
Vår ena hona är tokig I att bära runt på gosedjur....Och vem hittar jag på hallgolvet när jag kommer hem från jobbet?
Visa bifogad fil 111791
(Jag tycker att det är så hysteriskt roligt att hon tycker att det är så kul att fiska ner den från bokhyllan, och ibland även bära runt på den.)
Kjellie och Miss Li har tre små gosedjur från McDonalds som de är tokiga i. Enda de leker med. De går också runt med dem, upp och ner för trappan och dit de tycker att det är perfekt att lämna dem/leka med dem. Härom morgonen vaknade jag med en av dem på min sambos plats i sängen (han var bortrest). Bara lite creepyOch vem hittar jag på hallgolvet när jag kommer hem från jobbet?
Visa bifogad fil 111791
(Jag tycker att det är så hysteriskt roligt att hon tycker att det är så kul att fiska ner den från bokhyllan, och ibland även bära runt på den.)
Ursäkta vem?? Är väl ingen som är skyldig till att den ramlar ner? Den hoppar väl av sig själv.Och vem hittar jag på hallgolvet när jag kommer hem från jobbet?
Visa bifogad fil 111791
Kjellie och Miss Li har tre små gosedjur från McDonalds som de är tokiga i. Enda de leker med. De går också runt med dem, upp och ner för trappan och dit de tycker att det är perfekt att lämna dem/leka med dem. Härom morgonen vaknade jag med en av dem på min sambos plats i sängen (han var bortrest). Bara lite creepy
Var glad så länge det inte är döda eller levande möss som det leks med i sängen ... samtidigt som du ligger där.
Oj, nä, det var taskigt av mig att insinuera att någon skulle vara skyldig. Självklart hoppar den ner själv! Ingen av mina tjejer skulle NÅGONSIN kunna tänka sig... Nä, aldrig...Ursäkta vem?? Är väl ingen som är skyldig till att den ramlar ner? Den hoppar väl av sig själv.
Självklart inte...Oj, nä, det var taskigt av mig att insinuera att någon skulle vara skyldig. Självklart hoppar den ner själv! Ingen av mina tjejer skulle NÅGONSIN kunna tänka sig... Nä, aldrig...
Med tanke på att de är innekatter hade det verkligen oroat migVar glad så länge det inte är döda eller levande möss som det leks med i sängen ... samtidigt som du ligger där.
Med tanke på att de är innekatter hade det verkligen oroat mig