Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den är väldigt populär här också, får byta klösdelen 1 gång i månaden, och då har jag även vänt den upp och ner under tiden för och få ny yta.Jag gav bort den här (enligt Kimchi) totalt ointressanta leksaken till en kollega om har kattungar hemma. Den var betydligt mer poppis i hennes hus än i mitt.
Visa bifogad fil 111164
Då hoppas jag att den underhåller de små hulliganerna (och mamma) ett bra tag! Kim tyckte den var urtrist och tråkig men han vill generellt inte leka själv. Matte måste engagera sig.Ja den är väldigt populär här också, får byta klösdelen 1 gång i månaden, och då har jag även vänt den upp och ner under tiden för och få ny yta.
Både mamma katt och alla tre kattpojkarna ska för övrigt kastreras (de överväger att behålla alla tre ongarna. ).Jag gav bort den här (enligt Kimchi) totalt ointressanta leksaken till en kollega om har kattungar hemma. Den var betydligt mer poppis i hennes hus än i mitt.
Visa bifogad fil 111164
Hårsnoddar är ju livets bästa !! (Även småråttor funkar här)Om man håller upp en hårsnodd framför Paisley
Visa bifogad fil 111287
Hårsnoddar är ju livets bästa !! (Även småråttor funkar här)
Kan intyga att småråttor är en hit, särskilt när matte tinar dem i handfatet.Hårsnoddar är ju livets bästa !! (Även småråttor funkar här)