Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det är sant.Du bor väl i hus?
Möss finns överallt
Det var inomhus "leksakerna" påträffades, innan de hamnade i sängen.Med tanke på att de är innekatter hade det verkligen oroat mig
Mina första siameser kissade alltid på sig när de skulle ut och resa, städade jag kattlådan innan så hann de gå dit och kissa, bägge två, innan de åkte in i buren och vi kunde åka utan olyckor.Visa bifogad fil 111824
Miss Li ska alltid sätta sig och pinka precis när man har rensat klart, har slätat ut sanden och ska sätta på locket. Varje gång
Tycker bara hon kunde vänta tills locket var på igen så jag kunde låtsas att jag inte såg någotMina första siameser kissade alltid på sig när de skulle ut och resa, städade jag kattlådan innan så hann de gå dit och kissa, bägge två, innan de åkte in i buren och vi kunde åka utan olyckor.
Vet hur det är. Så ser det ut hemma med...Visa bifogad fil 111824
Miss Li ska alltid sätta sig och pinka precis när man har rensat klart, har slätat ut sanden och ska sätta på locket. Varje gång
Vet hur det är. Så ser det ut hemma med...
Ja nästan alltid här med...... fast de har en till att använda nä man måste ta den som man håller på med...Här försöker någon katt alltid trycka sig ner i lådan för att kissa samtidigt som man städar lådan
Ja nästan alltid här med...... fast de har en till att använda nä man måste ta den som man håller på med...
Gäller ju att bevaka sina saker så inte matte rätt vad det är tror att hon får använda den, först krafsar hon i sanden, sen ... .Samma här, finns fler men måste ta den man själv är och gräver runt i
Visa bifogad fil 111877
En som älskar att slicka husse i skägget, det gör han varje gång husse kommer hem. Är det en kärleksbetygelse eller tycker han bara att husse är smutsig och behöver rengöras?
Kan kan du väll. Hur trevligt det är med katthår på tungan är dock en helt annan femmaHan mutar in sitt revir. Men visar också vänskap och kärlek. Att Husse är en del av familjen. Men det kan också vara att Husse luktar och det måste åtgärdas omedelbart! Särskilt om han ve och fasa luktar annan katt Många katter stryker sig också om benen av samma orsak. Och älskar svettiga skor som starkt luktar tvåbening.
Sedan finns det katter som slickas konstant hur inmutad jag än är, som Megara. Där det är handlar om inmutning, kärlek och härskarteknik. Det är den som slickas som är dominant. Nu kan jag inte slickas tillbaka så Megara regerar.