Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den här lilla rödtotten har varit med om en hel del Från att ha blivit övergiven av sin förra ägare, till omhändertagen och placerad på ett katthem i ett år (med ca 10m2 att bo på...), till adopterad av mig och bosatt i en tvåa på 47m2 och nu till en fyra på 85m2. Nästa gång köper jag en femma, sexa eller hus så fortsätter vi trenden med allt större bostäder@Zinfernia: Lilla gubben
Älskar röda katter! Jag har alltid önskat mig en röd katt i barndomen men eftersom färgen var det sista som var viktigt när vi i familjen skulle välja en ny familjemedlem blev det aldrig så.Jag måste ju erkänna att det är något speciellt med röda katter ändå. Kanske beror det på att min första katt var röd eller så tycker jag helt enkelt bara om färgen
Jag instämmer helt i beskrivningen. Det är nog inte särskilt signifikant för just röda katter men ändåJag är definitivt med i röda katters fanclub, hade för ett antal år sedan en mycket speciell och fin kattpojke som hette Spencer. Med lååång randig svans som en lemur och en del vitt. Och sedan älskade, saknade, Floyd som fick följa med på köpet när jag skulle hämta Ebba. Lite för att han påminde mig så om Spencer. Kanske för klent statistiskt underlag men de hade också en hel del gemensamt som väldigt roliga, sociala, tillgivna och allmänt fantastiska.