Men gulle! Vad är det för en liten goding?Om lite över en månad får jag hem min lilla Har införskaffat det nödvändigaste till honom och längtar ihjäl mig
Visa bifogad fil 63638
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gulle! Vad är det för en liten goding?Om lite över en månad får jag hem min lilla Har införskaffat det nödvändigaste till honom och längtar ihjäl mig
Visa bifogad fil 63638
ALLA utom den högra på översta raden ska bort!
Men gulle! Vad är det för en liten goding?
Brittiskt långhår 8 veckor har han hunnit bli. Ska få träffa honom på corona-anpassat sätt nästa helg
Så stor han har blivit!Men lol, inte trodde jag att jag skulle kunna få ta en bild av Älva (eller ja, försöka ge Älva uppmärksamhet alls när Juno är vaken och vill ha uppmärksamhet) utan att Juno skulle vara med också!?!?!
Visa bifogad fil 63748
Hon har en så häftigt rökig färg
Är inte Juno en tjejSå stor han har blivit!
Är inte Juno en tjej
(Jag tror alltså bara nu )
Han? ()Så stor han har blivit!
Jag tittade faktiskt på hennes ansikte och tänkte att hon var feminin där, men samtidigt såg hon så stor ut att jag tänkte att "han" kommer att bli större än ÄlvaHan? ()
Juno hälsar allra vänligast att hon är en flicka, och om ni inte tror henne så kan ni fråga veterinären.
Tycker ni inte hon är liten, nätt och feminin?
Visa bifogad fil 63849
Hon är väldigt stor... och kommer nog att växa om Älva. Det är lite svårt att föreställa sig nu när hon fortfarande är så mycket bebis, men hon kommer nog bli en väldigt stor katt.Jag tittade faktiskt på hennes ansikte och tänkte att hon var feminin där, men samtidigt såg hon så stor ut att jag tänkte att "han" kommer att bli större än Älva