Kattbilder #5

Maggan kom och ställde sig i husses knä :eek:
IMG_20201019_071942.webp

E405CB0C-670D-48D7-8AFE-D6C31F532D2B.webp

Detta är mirakel-Moxie.

den underbara underbara katten som kom till mig i januari och blev så sjuk. Åkte hem till sin uppfödare i Ryssland där hon fick behandling mot våt FIP, färdigbehandlad i april, friskförklarad i juli. Tillbaka hos oss i Oktober.

Kom hem efter att ha hämtat barnen, katten beter sig som att jag varit borta en evighet istället för en knapp halvtimme :rofl: brukar vara mer riktat mot barnen än mig men de kom i andra hand idag. Har nog varit rätt tråkig matte idag dock, fullt upp med jobbet.

Bifogade filer

• 20201019_171229~2.webp
    20201019_171229~2.webp
    63,5 KB · Visningar: 37

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
546
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
412
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan...
2
Svar
31
· Visningar
875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat