Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooh! Vad snygg hon är! Vilken färg på pälsen och ögonenNån som minns den fina kissen som fick våt FIP? Här är hon efter 84 dagars behandling och 6 veckors observation. Går allt som det ska kommer hon tillbaka till mig i slutet av sommaren
Visa bifogad fil 52449
Nån som minns den fina kissen som fick våt FIP? Här är hon efter 84 dagars behandling och 6 veckors observation. Går allt som det ska kommer hon tillbaka till mig i slutet av sommaren
Visa bifogad fil 52449
Nej - hon kommer kastreras innan hon kommer till Sverige. Hon ska bo hos min ena dotter (så det var lite ljug att hon kommer till mig)Kommer hon fortfarande att gå i avel?
Hon är helt makalös. Jag är så glad över att hon (förhoppningsvis) har överlevt den vidriga sjukdomen. Hon kommer kastreras och bli min ena dotters bästa vänOooh! Vad snygg hon är! Vilken färg på pälsen och ögonen![]()
Kan man få vara lite avis på din dotter?Hon är helt makalös. Jag är så glad över att hon (förhoppningsvis) har överlevt den vidriga sjukdomen. Hon kommer kastreras och bli min ena dotters bästa vän
Jag är också avis på henneKan man få vara lite avis på din dotter?
För hon är verkligen makalöst vacker![]()