Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte så små tassavtryck på min diskbänk och spis när jag kommer hem från jobbet. Lukas ställer sig fullkomligt ovetandes till vad som kan ha hänt...
Visa bifogad fil 35872
Men det man inte bokstavligen ser ”in action” mår man inte dåligt av Lukas verkar anamma det ☺
Oh ja, han är en extrem ögontjänare. En söt ögontjänare ❤
Jag brukade alltid ställa en kastrull (med vatten i) på varma spisplattor efter matlagning, just för att små ögontjänare inte skulle bränna tassarna.Jag tycker inte om de är på spis och diskbänk iom säkerhetsrisker. I övrigt är jag rätt överseende även med det jag ser med.
Jag brukade alltid ställa en kastrull (med vatten i) på varma spisplattor efter matlagning, just för att små ögontjänare inte skulle bränna tassarna.
Jag trodde inte min var spiskatt tills jag hittade små tassavtryck på lussebullarna jag ställt på jäsning...Ja jag gör också så. Men gladast är jag om de aldrig är på spis eller diskbänk. Det är ju dock som bekant inte en själv utan katten som bestämmer det Lukas tillhör spiskatterna. Han har även sen han flyttade in lärt siamesen att vara en spiskatt. (hon är inte smart nog att ögontjäna )
Största problemet är nog för de med häll med touchknapp ovanpå. Jag har tack och lov häll med vred så måste bara passa när den är varm, ingen risk de slår på den.
Jag trodde inte min var spiskatt tills jag hittade små tassavtryck på lussebullarna jag ställt på jäsning...
Jag trodde inte min var spiskatt tills jag hittade små tassavtryck på lussebullarna jag ställt på jäsning...
Jag fattade att min hankatt var uppe och valsade på spisen/stekpannan eftersom han en dag luktade stekfett - troligtvis efter att ha gjort som din, slickat i stekpannan...Haha vad gulligt! Jag trodde inte heller min var på spisen tills jag tog henne på bar gärning med att sitta och slicka fett ur stekpannan Efter det ser vi till att plocka undan allt, alternativt ställa sakerna så att det inte är möjligt för henne att hoppa upp på bänken/spisen...
Jag brukar ställa en kastrull med vatten på de varma plattorna så Ija inte går på demJa jag gör också så. Men gladast är jag om de aldrig är på spis eller diskbänk. Det är ju dock som bekant inte en själv utan katten som bestämmer det Lukas tillhör spiskatterna. Han har även sen han flyttade in lärt siamesen att vara en spiskatt. (hon är inte smart nog att ögontjäna )
Största problemet är nog för de med häll med touchknapp ovanpå. Jag har tack och lov häll med vred så måste bara passa när den är varm, ingen risk de slår på den.