Man kan ligga på soffan, eller under soffan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sant som sagtKom på att jag glömt svara dig nu, men bättre sent än aldrig
Hon är blåsköldpadda bicolor, så blått och creme på damen
(F.ö. är paddor alltid flickor. Enstaka pojkar förekommer men de har fel på kromosomuppsättningen så det är inget man ska sträva efter).
Så sant som sagt
Det visste jag ju, ingen aning om varför jag inte tänkte på det just då
Det dröjde ett tag innan färgerna kom fram ordentligt på min Alice, och din dam är ju ung ännu så kanske syns det ännu mera i framtiden
(Apropå färger - min hjärna är nog trög eller så var det längesedan jag läste på om färgerna, finns det inte något som heter lila?)
Åh vad mycket vitt hon har på ryggen! Kul och intressant att se och jämföra med min Alice då jag inte sett så många andra med samma färg.Hon är väldig ljus framtill och det kommer inte ändras utan har mest färg på sidor, rygg och svans. Väldigt lik sin mamma hur hon är tecknad
En sköldpadda är unik i sin färgsättning och får vara det tvärtemot hur de andra färgerna såsom mitted och bicolor ska se ut med sina tecken. Det är svårt att planera var färgpigmentet sätter sig på en padda Färgen kan man dock planera, som du säger finns det även lila bla.
Mamma har sovit hos mig och lagt en filt på sängen för att minska på katthår. Agda tycker att det är en dum idé. Stina är snäll och ligger rätt iallafall
till melodi av Lill-babs.