Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Huh! Jag har fått bilden att de snarare blir fascinerade, iallafall när man skrynklat ihop dem, jag har gjort bollar av aluminiumfolie som någon katt fått leka med (under uppsikt, det är ju inte bra om de sliter i den och försöker äta förstås) och de har äälskat prasslet.Ja, hon blir sällan så panikslagen som när man tar fram en rulle med aluminiumfolie! Ganska vanligt tror jag, det rasslar ju och låter lite obehagligt när man drar ut en bit.
Åååh vilken duktig katt!!! Och fiiiiin såklartEn dusch och fön-film på Sheldon från igår.
Och ett foto på honom
Älskade underbara katt ❤
Haha ja. Induktionshällen tjuter lite pga dålig kastrull så det kan jag ändå förstå, men strykbrädanMärkliga rädslor![]()
Alice kan skutta till när jag håller på med grejen där jag hänger upp kläderna för att torka (herregud ordet försvann ur mitt ordförråd just nuHaha ja. Induktionshällen tjuter lite pga dålig kastrull så det kan jag ändå förstå, men strykbrädan![]()
Åååh vilken duktig katt!!! Och fiiiiin såklart
Jag törs inte ens tänka på hur Alice skulle reagera ..Enda gången jag lyckades i duschen var när jag var tvungen att tvätta henne i baken och hon klamrade sig fast vid mitt ben så att jag fick mina händer fria
Smart med korgen!
Gremlin!
En dusch och fön-film på Sheldon från igår.
Och ett foto på honom
Älskade underbara katt ❤