Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är så fin
Tack, det är hanHan är så fin![]()
Alla mina katter gillar/har gillat att bli kliad/klappad på magen.Visa bifogad fil 165519
Asp är en av få katter jag har träffat som verkligen tycker om att bli klappad på magen. Just denna gång åkte tungan ut också![]()
Alla mina katter gillar/har gillat att bli kliad/klappad på magen.![]()
En av mina favoriter
Jag vet inte om jag går på det där (min fetning) ...Nikita älskade att bli gosad på magen och jag borrade in näsan i hennes mjuka mage. Megara lägger upp sig, men vågar jag gosa så blir det tänder och klor. Ibland hinner jag några klappar innan jag får en BLICK.
Hmm, alltså ibland ger kanske inte det intrycket, men Megara är världens gosigaste. Det ska dock bara gosas på hennes villkor.
Alla mina katter gillar/har gillat att bli kliad/klappad på magen.![]()
De flesta av våra som är tama nog (alla är viltfångade på något vis, inte födda hanterade förren de var som tidigast några månader) lägger sig på rygg, men klappar man så biter och sparkar de lekfullt. Alternativt så blir de kränkta över att människan vågade göra något så ovärdigt mot dem... Asp däremot ligger bara och kurrar och tramparNikita älskade att bli gosad på magen och jag borrade in näsan i hennes mjuka mage. Megara lägger upp sig, men vågar jag gosa så blir det tänder och klor. Ibland hinner jag några klappar innan jag får en BLICK.
Hmm, alltså ibland ger kanske inte det intrycket, men Megara är världens gosigaste. Det ska dock bara gosas på hennes villkor.
De flesta av våra som är tama nog (alla är viltfångade på något vis, inte födda hanterade förren de var som tidigast några månader) lägger sig på rygg, men klappar man så biter och sparkar de lekfullt. Alternativt så blir de kränkta över att människan vågade göra något så ovärdigt mot dem... Asp däremot ligger bara och kurrar och trampar![]()
Det syns vems sax det är.Kära nån då
Visa bifogad fil 165739