Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Grattis!
Jag och min sambo har ett katteri tillsammans. Det är "bara" hankastraten, som jag hade innan vi träfades, som är helt och hållet min.
Varför skulle vi inte kunna ha katterna ihop, barnen skriver man ju ingen "ägarregistrering" på innan man skaffar, inte soffan, tvn eller bilen heller...
ja skulle kunna dela med mig mina djur till min kille.. Vilket ja gör till en viss grad, men i slut ändan skulle ja ta me dom om man skulle göra slut. fast han tycker om dom är de mina bebisar som ja aldrig kunner vara utan
Han älskar då min honkatt jätte mycke, dessutom tycker han inte om min galna hamster o min kanin hatar killar, hon bara biter honom så ja förstår honom där...
Men hästen får ja inte göra mig av me, för då tycker att han att ja bara skulle vara ledsen Men mina 2 (snart tre) katter o hunden vill han gärna ha
Hundavel & Ras Bara för att det går till så, så är det ju knappast rätt?
För tolkar jag @Exile rätt så menar hen att det är orimligt att ha högre krav...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.