Kattägare!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare ElaBelaBus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 1 788
Sv: Kattägare!

Han har inte betalat den stora summan 20:- för honom. Kattmat och så vill han gärna stå för, han är ju hans katt också sålänge vi bor ihop.

Grattis!
Jag och min sambo har ett katteri tillsammans. Det är "bara" hankastraten, som jag hade innan vi träfades, som är helt och hållet min.
Varför skulle vi inte kunna ha katterna ihop, barnen skriver man ju ingen "ägarregistrering" på innan man skaffar, inte soffan, tvn eller bilen heller...

ja skulle kunna dela med mig mina djur till min kille..:) Vilket ja gör till en viss grad, men i slut ändan skulle ja ta me dom om man skulle göra slut. fast han tycker om dom är de mina bebisar som ja aldrig kunner vara utan :banana:
Han älskar då min honkatt jätte mycke, :love: dessutom tycker han inte om min galna hamster o min kanin hatar killar, hon bara biter honom så ja förstår honom där...
Men hästen får ja inte göra mig av me, för då tycker att han att ja bara skulle vara ledsen :love: Men mina 2 (snart tre) katter o hunden vill han gärna ha :bump: :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Känns som jag försökt med allt, jag har tagit allt ansvar, bytt på lådan, jag aktiverar katterna, de får vara ute mycket på dagarna, men... 2
Svar
21
· Visningar
5 563
Senast: Pudlan
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 987
Senast: cili
·
Katthälsa Mina tre huskatter och jag ska förhoppningsvis på nya äventyr tillsammans, då jag kommit in på en utbildning i England till hösten. Igår...
Svar
16
· Visningar
5 602
Senast: Millz
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar... 2 3
Svar
53
· Visningar
12 690
Senast: LevelSkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • En tråd om bäddar