Katt som sällskap till pensionär?

Sv: Katt som sällskap till pensionär?

Nej du började med att tala om att du tyckte tvärt emot alla andra, eftersom du skrev detta först tolkar då jag det som alla andra i tråden. Så är jag definitivt inte ensam om att tolka det.

Sedan upplyste du om att du läst något tidigare i vinter.

Kanske var det syftningsfel av dig?
Hade du börjat ditt inlägg med den andra meningen först hade ditt inlägg fått en helt annan innebörd.:angel:

Jag och andra kan inte gissa oss till hur du tänker. Vi läser vad du skriver.

Och att jag är moderator har absolut inget med detta att göra, jag är dessutom inte moderator på detta forumet. Utöver det har jag liksom du rätt att ha en åsikt och yttra den.

Sv: Katt som sällskap till pensionär?

Tur att du pratade med farmor först för jag tyckte tvärt emot alla andra att det inte var så bra idé.
Om du läser igen så ser du att jag skrev att det var tur att hon pratade med farmor först, sen skrev jag att det är många som fått katter i julklapp utan att kolla med mottagaren först om det är/var ok och att katterna lämnas in på olika katthem istället.

Om du känner det nedvärderad för att jag tycker det är bra att hon kollar med farmor först beklagar jag eftersom det inte handlar om dig, men tydligen känner du dig träffad för att jag råkade skriva "alla" istället för "många".

Jag vet att du inte är moderator på det här forumt. :cool:

Liknande trådar

C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 787
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 392
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar