Katt som beter sig konstigt! Hjälp!

gadriel

Trådstartare
Min mamma ringde för någon dag sedan och sa att deras katt blivit jättemärklig bara över en natt.

Hon kryper fram och ligger och trycker under sängen/inne i hörn och under överkastet på sängen. Hon blir rädd för mamam och pappa och beter sig allmänt konstigt. Mamma har klämnt på henne men hon visar inget tecken på smärta. Hon äter, dricker och går på lådan.

På djursjukhuset sa de att hon skulle avvakta nhär hon ringde till dem.

Visst kan hon blivit skrämd men detta har pågått i flera dagar och hon har aldrig varit rädd för mamma och pappa. Jag tror mer på att hon ändå har ont men kanske inte sådan smärta som gör ont när man klämmer.

Tänkte höra om någon av er kan ha en idé om vad som kan vara fel, finns det några sjukdommar som ger sådant här kosntigt beteende elelr kan det vara något inre organ som börjar ge upp eller vad sjutton tror ni det är?

:confused:

Sv: Katt som beter sig konstigt! Hjälp!

Jag tror hon är sjuk. Det är ju inte alla sjukdomar som gör ont...

Tycker hon ska till veterinären, nu har man ju avvaktat några dagar. Lycka till och skriv gärna mer om hur det går.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 729
Senast: mackan
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 453
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 952

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar