katt som apporterar *film*

Sv: katt som apporterar *film*

Min Wilma gör precis så :love:
Hon har sin gröna boll som favorit men apporterar även annat - hårsnoddar till exempel ;)

Tack alla!

Hårsnoddar kanske skulle uppskattas, lätta att skjuta iväg !

Min kisse gillade de tjocka snoddarna med en metallbit för det hörs var de landar. :D

Min kattunge hämtar allt från pinnat till papperstussar, toarullar strumpor leksaker allt man kastar i princip:D
gillar inte när hon hämtar fjärilar:mad:
Dryga är att om man inte kastar och försöker ignorera henne biter hon en i fötterna:angel:

Två av mina katter apporterade när de var mindre. Den ena hämtade precis så som din gör, en råtta, han älskade när man kastade den. Nu är han snart 2år och hämtar den bara ibland :D.

Den andra katten hämtade ketchupkorken :grin: , jag råkade tappa en ketchupflaska i golvet när han var liten så översta delen på korken flög bort. Direkt var han där och tog den och sprang iväg. Trodde han skulle slicka ketchupen då, men han börja leka som tusan med den och sedan hämta den direkt när man kasta den. Han är nu 4år och älskar fortfarande Ketchupkorken :D

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: jemeni
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: Bison
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka