Katt i sele och kopplad i longeringslina

myzzan

Trådstartare
De är så här att min ena katt rök ihopa med hyresvärdens katter i vintras och skrämde den ena som bara den och alla katterna är inne/ute katt

Nu är de såhär att min katt har sele och longeringslina och är lös för de mesta när hyresvärdens katter är inne men är alla ute så måste den som slogs i vintras kopplad och är under uppsikt

Idag då så skulle jag bara kolla till hästarna en sista gång och min kära granne( han bråkar med hyresvärden och blandar on mig i deras skit)tog foto på min katt(hade sprunigt lös i 4 tim och hade släppt ut hyresvärdens katter precis, de är 3 dominanta honkatter) som satt fast fast hon låg vid dörren så hon kunde gå in och ut !

Får man lov att ha katten kopplad

Öppnade dörren idag och han katten sprang ju ut honkatten bara tittade på mig och sa är du klok här är mycket skönare inne än ute ( bor i gammalt stall med lera på utsidan så de är ju svalt och skönt nu när de är såhär varmt ute) men hon gick ut

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en honkatt, ca 3 år, steriliserad. Hon har förut varit yngsta katten och väldigt bra kompis med den äldre hankatten samt funkat...
Svar
0
· Visningar
855
Senast: maria_b
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles...
2
Svar
25
· Visningar
18 463
Senast: Zaria
·
B
Övr. Hund kom hem för nån timme sedan efter att ha skjutsat mina föräldrar tillsammans med min pojkvän, jag skyndar ut i stallet för att ta in...
2
Svar
25
· Visningar
12 039
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024