Kastreringsfrågor

Sv: Kastreringsfrågor

HEH, ja nu blev de ju buköppning idag, utan resultat (Y) kul, han får komma hem å vila i två veckor, sedan blir de tittskops operation eller något sånt, stående för att ta bort den sista kulan nere i Helsingborg. Blir härliga resor dit ;) hehe
Snart blir jag trött på det här farandet och vilken dyyyyr häst det blev.. Men ack han har smält mitt hjärta till smör... HELT fantastiskt lugn häst, underbar! :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har köpt en shettis hingst på 10 år. Jag köpte honom för att mina mindre barn skulle få rida honom och lära sig utvecklas ihop...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Masse
·
Hästvård Jag måste kastrera min hingst som blir 9 år nästa år. Ringde kliniken för rådgivning och tidsbokning och fick höra att det är viktigt... 2
Svar
21
· Visningar
9 897
Senast: Skogstroll
·
Hästvård Har bestämt mig för att skära min ena hingst som precis fyllt 2 år, men velar lite om hur jag skall gå tillväga och för- och nackdelar... 2
Svar
35
· Visningar
4 098
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 686
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus