Sv: Kastrerad han katt
De glömmer sällan någonting, det ska vara en väldans förvirrad vetrinär som glömmer att ta bort en av de två saker som ska tas bort
Om det var några konstigheter så må ju veterinären sagt till vid kastreringtillfället, om ena kulan inte halkat ned eller så.
Annars kan jag säja att jag har två katter (än så länge

), båda hanar som är kastrerade.
Den äldsta är en väldigt dominant herre iallafall, gapig har han alltid vart men det minskades lite efter kastreringen, men han pratar
a-l-l-t-i-d.
Den yngsta säjer inte mycket, har aldrig gjort. Han heter Pipen av den anledningen att han aldrig säjer ett Pip, och om han nån gång säjer ett Pip så blir det just ett Pip :smirk:
Han är helt könlös, känns det som ibland. Har inget intresse av reviret som Nisse hela tiden utökar härikring, han kan inte försvara sej (får stryk av grannens honkatt, en månad äldre än honom själv

) Tur att Nisse är här och har koll på hela området, annars hade hankatterna som finns här garanterat nitat honom dagligen.
... Vad jag skulle komma till är att det är individuellt hur dominant och muppig de är eller inte är oavsett kastrering, vissa är stenhård, andra inte. Och sluta prata gör de bevisligen inte (Som tur är, det är ju mysigt att prata med kissen

)
Det där med ridandet
ifall det nu är så att han inte kastrerades ordentligt vilket jag tycker att du borde fått veta, kanske har något med dominans att göra.
Fast jag vet inte om katter rider som hund och häst kan göra.