Kasettband

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cassie_

Då jag inte fick något svar på ÄU provar jag här. När jag var mindre lyssnade jag alltid på ett kassetband som hette "jul på näsbränna gård" Är det någon här som har barn som lyssnar på det?! :p Jag vill ju liksom ha tag på det igen, veta om det fortfarande existerar ;)
 
Sv: Kasettband

Då klingade det nog lite fel. :p Det handlar om några små "människor" (små tomtar tror jag, fladdermöss och diverse julmat) som bor på en gård som några nya människor flyttar in i vilket de små varelserna inte gillar! De sjunger en himlans massa sånger som inte går att tycka illa om :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: Modest
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 210
Senast: Gunnar
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 264
Senast: Liran
·
  • Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 149

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp