Karusellhäst?

Sv: Karusellhäst?

Ingen aning om hur man lär sig det men kompisens häst kan det alldeles av sig själv.:D
Fast hon är inte så glad då. Han ser ut som en gunghäst och det är när hon ska fatta galopp och han är lite ivrig men inte riktigt kommer iväg utan blir kvar på stället och galopperar.

Det är en rörelse som kallas Terr-a-terr och är en fyrtaktig galopp. Sök lite på nätet så hittar du mer info skulle jag tro, eller låna nån bok om ridkonst, ex gueriniere (en gammal goding ;)).

Det ser ut som min pålla när hon inte får springa med alla kompisarna! Då jag håller in henne blir hon skit tjurig och börjar göra sådär! xD skulle vara skoj att kunna ^^

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 557
Senast: LiviaFilippa
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
636
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix