Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
visste inte var ja skulle lägga tråden men provar här.. eftersom att vi ska rida långritt i sommar så måste jag veta var vi ska rida och undrar då om ni vet ngn bra hemsida förutom eniro som visar skogs och grusvägar tydligt också förutom de stora vägarna.
tacksam för svar!!
Bokhandeln kan du kolla eller kontakta den lokala orienteringsklubben. Om inte klubben har kartor så brukar de ha bra koll på var man kan få tag på dem.
Lycka till!
En ny Gröna Kartan, dvs en serie vandringskartor, är ett väldigt bra hjälpmedel att ha med sig ute i skogen! Eftersom kartorna är riktade till vandrare, så är de ofta detaljrika.
Jag rekomenderar också Gröna kartan. Men det kan vara bra att kolla upp en del osäkra ställen iförväg med bil och vandrarkängor. Red själv häromdan och hade tänkt mig en väg men det var fårhagar ivägen och åkern växte tätt intill så det fick bli en annan, längre, väg.
ok.. så de brukar inte stämma.. men detaljrika är de ja hittade en liten skogsväg som ja red genom en mosse.. vägen va ca 30 cm bred och de va mitt ute i ödemarken.. men den fanns
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Bukefalosnyheter Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits...
Foder & Strö Då får de ju i sig 360-450 g smältbart råprotein av att äta 10-12.5 kg var och uppfyller sitt proteinbehov. Jag hade tagit det lugnt och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.