kärringen börjar bli sliten...

chap13

Trådstartare
Japp, efter ett snart halvt sekel med hästar, hästar och åter hästar så börjar kroppen bli sliten. Efter avlastning av 4 ton hö igår och övriga stallsysslor och avslutande dressyrridning så var det kärvt. Det gnällde nog i alla leder tror jag. Jag börjar därför fundera på något slags tillskott typ det som Stig Strand gör reklam för, eller nypon, eller något annat. :meh:
Så hjälp mig ni alla kloka därute. Vad ska man ta?
 
Sv: kärringen börjar bli sliten...

Japp, efter ett snart halvt sekel med hästar, hästar och åter hästar så börjar kroppen bli sliten. Efter avlastning av 4 ton hö igår och övriga stallsysslor och avslutande dressyrridning så var det kärvt. Det gnällde nog i alla leder tror jag. Jag börjar därför fundera på något slags tillskott typ det som Stig Strand gör reklam för, eller nypon, eller något annat. :meh:
Så hjälp mig ni alla kloka därute. Vad ska man ta?
Allsidig träning av kroppens muskler är det om hjälper,och kostar inte mer än viljestyrka och tid.Tillskott göder och föder bara tillverkarn och handlaren,inte dig.
 
Sv: kärringen börjar bli sliten...

Men du, efter att ha lastat av fyra ton hö, fixat stall och ridit så hade vem som helst varit sliten, kärring eller ej;)

Ibland blir man trött helt enkelt.
 
Sv: kärringen börjar bli sliten...

Japp, efter ett snart halvt sekel med hästar, hästar och åter hästar så börjar kroppen bli sliten. Efter avlastning av 4 ton hö igår och övriga stallsysslor och avslutande dressyrridning så var det kärvt. Det gnällde nog i alla leder tror jag. Jag börjar därför fundera på något slags tillskott typ det som Stig Strand gör reklam för, eller nypon, eller något annat. :meh:
Så hjälp mig ni alla kloka därute. Vad ska man ta?

...det lite lugnare?
...hjälp av någon?

Vi är människor, det finns vissa begränsningar inga piller eller andra "fixar" kan göra något åt.
 
Sv: kärringen börjar bli sliten...

Tillägg:

Men en kombination av "fix" och livsstilsförändring kan däremot göra under :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp