kärleks drama på jobbet.

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska förklara men det har just nu hänt ett litet drama på mitt jobb kärleks drama då detta är vad jag har hört än så länge är att det skulle vara ett hemligt förhållande mellan två av dem dock är det lite svårt då både bor nära vandra och de båda jobbar på samma arbete som jag då.Det är då två killar och ett en tjej som det handlar om och tjejen är ett ex till den ena killen och han är bästa vän med den ena killen förlåt f om det är svårt att fatta men ändå jag vet dock inte mer men har skrivit ett meddelande åt henne att jag finns för henne om hon behöver prata som en vän då. Så vad tycker ni ? finns det nått annat att göra?

Jag var inne i mina egna tankar och hörde bara nått och såg att hon bara stack och det sista jag hörde det var ska ta mitt liv nu. Dock så gick personalen ner till henne för att parat vilket var skönt för självmord är det inte bästa som löser detta nu.Tiden får avgöra hur allt får skötas vill allas bästa föreslog att hon skulle åka till sin mamma som bor en bra bit häri från att släppa tankarna på annat och sen får tiden avgöra resten.

Inte på det sättet det skulle vara hemligt men det blir lite svårt eftersom båda bor nära vandra så. Plus att ena är ett ex till ena så. Men hoppas att det löser sig.

Vill bara finnas till hjälp om nån vill prata som vän dä men dem får välja tänker mest på tjejens skull.

Annie, jag förstår att det händer mycket som berör dig nu. Jag tror att din bästa roll i det hela är att ligga lite lågt i början. När det lugnat sig lite kan du börja visa att du finns och att du bryr dig. Försök att hitta någon helt utomstående att bolla dina känslor med. Att du bryr dig visar att du har ett stort hjärta, men ibland gör man bäst nytta genom att ligga lågt i början och gå in och hjälpa när saker lugnat sig lite.

Du är en bra och godhjärtad person, kram på dig!

Inte på det sättet det skulle vara hemligt men det blir lite svårt eftersom båda bor nära vandra så. Plus att ena är ett ex till ena så. Men hoppas att det löser sig.

Så killarna bor nära varandra? Och det skulle försvåra att hålla det hela hemligt?

Jag var kk med mina bästa vänners bror. Vi bodde alla på samma gata....

Var inga problem alls att hålla det hemligt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 687
Senast: LiviaFilippa
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 240
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 776
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar