Kärlek mellan våra djur (film på hund och katt)

Miagi

Trådstartare
Kolla in deras lilla kärlekstund. King är storväxt 7 månaders blandning som har ett stort hjärta av guld och han vill gärna dela med sig till Lillen (katten). Han är bara inte medveten om sin stora kropp och styrka så ibland blir det lite för mycket för Lillen.

Kolla filmen, de är så söta!:love:
http://media.putfile.com/Hund-och-Katt15

Sv: Kärlek mellan våra djur (film på hund och katt)

Haha vad sött! :love:
Om man tittar på kisses svans så ser han inte helt nöjd ut med uppmärksamheten alltid. :D

Sv: Kärlek mellan våra djur (film på hund och katt)

Det är just det som är så kul!

Katten viftar på svans för att den inte är helt nöjd med situationen. Hunden viftar på svans för att den är glad! Hur stor krock kan det egentligen bli mellan dem?? Men King fattar inget.

Bitvis är de helt tillfreds med varann.
Det roligaste är när katten blir så arg att han biter i hans hängande mungipa som en igel.:D
Han klöser eller fräser aldrig... han är för snäll..:smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 757
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är så hjärtslitande tomt utan fyra tassar omkring mig. Hans matskålar är nu undanplockade. Men sovkorgen ligger kvar. Det spelar...
Svar
12
· Visningar
1 514
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 150
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama