JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Karin och Evelina trea i parhoppningen i Paris
De svenska U25-ryttarna inledde framgångsrikt i Paris. När deras tävling avrundades med parhoppning över 1,45-hinder blev det en ny pallplats. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
https://www.tidningenridsport.se/u25/
Moderator
Hästnyheter
Nyligen flyttade ett av Helgstrands riktiga guldkorn till Isabell Werth – och nu har Isabell Werths tidigare framtidslöfte fått en ny...
Hästnyheter
Evelina Tovek och Karin Martinsen är inbjudna att tävla i U25-klasserna vid helgens tävlingar i Grand Palais, Paris. Första klassen...
Hästnyheter
Parhoppningen i Grand Palais i Paris blev en lyckad historia för både värdnationen och för Sverige. Duon Kevin Staut och Malin Baryard...
Hästnyheter
Bland de fem U25-ryttarna som tagit sig till finalen i Lövsta Future Challenge Jumping U25 var det Karin Martinsen som lyckades bäst och...
Dejtingtråden del 38
Relationer Min helg har varit väldigt trevlig!
Träffade mitt kaos i fredags, han var hela kvällen och det var amazing som vanligt. Det är verkligen...
Bison
Alldeles nyss
Svar: 1 208
Visningar: 126 573
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Snart kattsäkrat balkongen
Sen kan man njuta av den i lugn och ro.
Annars har det inte varit så mycket som hänt idag
Tassetassen
Alldeles nyss
Svar: 1 177
Visningar: 37 726
Allmänt
Resa när man har hund?
Övr. Hund Problemet med husvagn är att det blir varmt i husvagnar om det är varma dagar, det är inte heller ett alternativ att lämna hunden så...
Grazing
18 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 156
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Spännande läsning, det har tydligen funnits tamkatter här i Norden för 2100 - 2500 år sedan. 😺
I Sverige ansågs länge två katter i...
Mia_R
Idag kl 14:22
Svar: 1 018
Visningar: 52 380
Katt
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Igår var jag med en kompis på tävling hela dagen, höll fan på att frysa ihjäl 😅
Vande nig väldigt snabbt vid 18 + så nu när det var typ...
Bison
8 minuter sedan
Svar: 1 025
Visningar: 79 652
Grenar
Ridbyxor
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett...
Guldaskig
15 minuter sedan