Karenstid på munkpeppar

cili

Trådstartare
Är det någon karenstid på munkpeppar? Hur lång?
Hittar inget säkert när jag söker..

och hur är det med Vallmokronblad, hallonblad, kamomill, järnört, munkpeppar, som är ingredienserna i Stroppy Mare?

Senast ändrad:
Sv: Karenstid på munkpeppar

nu hittade jag ett svar om munkpepparn här på forumet efter att jag omformulerat min sökning.
men fråga två kvarstår

Sv: Karenstid på munkpeppar

Är det någon karenstid på munkpeppar? Hur lång?
Hittar inget säkert när jag söker..

och hur är det med Vallmokronblad, hallonblad, kamomill, järnört, munkpeppar, som är ingredienserna i Stroppy Mare?

Det är minst 96 timmars karenstid på naturmedel. Fodertillskott 0 timmar, så då beror det på hur man klassar örterna...
De örter du nämner ska normalt inte ha någon karenstid, dock bör man nog ha en viss försiktighet med vallmofrön då dessa kan ge utslag vid ett dopningsprov.

Liknande trådar

Foder & Strö Min ponny skulle behöva få i sig munkpeppar eller liknande för sin brunst. Grejen är att hon är kräsen. Försökte med NAF Oestress idag...
Svar
16
· Visningar
619
Senast: Leeelot
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 479
Senast: Ajda
·
Fordon Jag skulle vilja ha ett annat nackstöd på min bil för det som finns passar inte min rygg. För mig som har ryggproblem skjuter mitt...
Svar
18
· Visningar
838
Senast: Seaside
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24