karens på "vanliga" läkemedel

Zipp2010

Trådstartare
Är det någon som har i huvudet vad karensen är på de vanligaste lugnande medlen och när vet släcker en led etc?
Ska in o kolla igenom min häst på klinik imorgon för att få bekräftat att hon är fräsch (har en del humör o vill ha kollat att det inte är smärta) men funderar över om jag bör avboka tävlingar framöver:crazy:

Sv: karens på "vanliga" läkemedel

Gå in på SvRFs hemsida, under Tävling och Dopning finns karenstidslistor.
Mvh,
Lady_S

Sv: karens på "vanliga" läkemedel

Jo, har dem utskrivna till o med, men vet ju inte vilka medel som heter vad;) Nu är problemet löst iaf:crazy:

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 534
Hästvård Hej! Undrar om någon haft en liknande upplevelse och vad det berott på. Jag har en ponny jag ägt i 2 år. Besiktningen var felfri och han...
Svar
4
· Visningar
1 698
Senast: Freazer
·
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 988
Senast: Egonson_
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka