Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varit på vc. Det gick inget bra.Tack, jag tror jag ringer på måndag och frågar lite diskret ☺
Varit på vc. Det gick inget bra.. Jag vågade inte bara vräka ur mig allt direkt utan började med lite symptom; skakningar, hjärtklappning, oro, svårt med maten. Jag fick inga följdfrågor att svara på så att samtalet kunde utvecklas naturligt och då kändes det helt fel att berätta sin skämmigaste hemlighet. Läkaren lyssnande på hjärtat och tog puls och blodtryck som var bra. Sen fick jag gå hem med råd att höra av mig om jag känner av hjärtat en hel dag.
Tack! Ja det var lite synd, jag var redo att berätta men fick ingen hjälp på traven så det tog stopp. Jag gick till en kurator ett tag men samma där, jag behöver lite ledande och raka frågor för att få ur mig, det sitter långt in.Åh, vad synd att du inte fick en läkare som kunde se bortom det du berättade och fiska lite mer. Starkt att du kom iväg! Tror du att det skulle vara bättre att prata med en kurator eller liknande?
Nä, inga prover togs. Jag frågade om man kunde ta prover för att se om nåt var fel men fick inget konkret svar och då vågade jag inte pusha.Tog de inga blodprover också? Och tyvärr så är min erfarenhet av VC att man måste vara övertydlig för att få den hjälpen man hoppas på.
Tack! Ja det var lite synd, jag var redo att berätta men fick ingen hjälp på traven så det tog stopp. Jag gick till en kurator ett tag men samma där, jag behöver lite ledande och raka frågor för att få ur mig, det sitter långt in.
Nä, inga prover togs. Jag frågade om man kunde ta prover för att se om nåt var fel men fick inget konkret svar och då vågade jag inte pusha.![]()