Jaha, Jag har visst en sambo enligt den sidan. Var mer än jag visste![]()
Det här låter som ett upplägg för en skräckfilm ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, Jag har visst en sambo enligt den sidan. Var mer än jag visste![]()
Jag står inte som dömd utan som åtalad i brottmål.Reglerna verkar vara vara ett väldigt snällt ramverk.
http://www.mprt.se/sv/att-sanda/internetpublicering/utgivningsbevis/
@LenaH skrev väl i början att hon stod som dömd? Hade varit intressant att få det prövat som förtal.
De vet yrken - det var egentligen den enda information som fanns om mig.En annan sjuk sak- på varje person är som en liten bild av en tecknad gubbe/ kvinna etc. Det finns några olika. På vissa är en kvinna med en vit mössa med ett rött kors. Det är på mina grannar som jag vet är sjuksköterskor. Har de alltså tom avslöjat vilket yrke dessa har?
Är konfunderad.
Åtalad? Varför går de ner på den nivån? Blir man åtalad leder det ju antingen till friande eller fällande dom. Jösses vad konstigt.Jag står inte som dömd utan som åtalad i brottmål.
Har dock kopplat in kusinen.![]()
Har väl bott här i 8 år så.. och på tomten innan det blev lägenheter här så var det en matbutik. Inflyttningsdatumet tror jag stämmer på ett ungefär.Illa.
Har du bott någon annanstans innan och det är den adressen den har kvar eller har den helt fel om din adress?
Funderar på hur gamla register den läser mot.
Knasigt.Har väl bott här i 8 år så.. och på tomten innan det blev lägenheter här så var det en matbutik. Inflyttningsdatumet tror jag stämmer på ett ungefär.
De vet yrken - det var egentligen den enda information som fanns om mig.
Säkert.Har det inte med legitimationsyrken att göra? Vårdpersonal, lärare. Det finns väl rimligen registrerat någonstans, så att det är så sidor som denna kan snappa upp den infon?
Jo; det gäller säkert bara legitimationsyrken. Mitt yrke finns inte angivet, inte heller ett par andra jag tittade på som inte heller har sådana yrken.Har det inte med legitimationsyrken att göra? Vårdpersonal, lärare. Det finns väl rimligen registrerat någonstans, så att det är så sidor som denna kan snappa upp den infon?
Jag har faktiskt pratat med den i alla avseenden användbara kusinen så vi ska grotta loss ikväll.Åtalad? Varför går de ner på den nivån? Blir man åtalad leder det ju antingen till friande eller fällande dom. Jösses vad konstigt.
Om jag var du hade jag gett dem hell för det där. Hade börjat med att kontakta den här personen. Det är han som driver skiten.
Visa bifogad fil 28206
Mr Koll hade ingen koll på att det finns två bolag registrerade på min adress eller att det finns en hund och två katter. Det hade Ratsit koll på dock. Till och med rasen hade ratsit koll på. Även mina fordon, vad jag har för mc och skoter. Skrämmande..
Bra sida fick just reda på att min fastighet är värd drygt 1.2 mille och att en av mina 648 grannar har 55 betalningsanmärkningar(det stod inte vem i alla fall)
Till skillnad från Ratsit så otade dom inte att jag har x antal hundar av en mycket stölbegärlig sort![]()
Jag förekommer i mål. Eventuellt handlar det om tvist eller stämning. Jag har en röd varningstriangel under mitt namn. Jag är inte heller dömd för något brott ☹Åtalad? Varför går de ner på den nivån? Blir man åtalad leder det ju antingen till friande eller fällande dom. Jösses vad konstigt.
Om jag var du hade jag gett dem hell för det där. Hade börjat med att kontakta den här personen. Det är han som driver skiten.
Visa bifogad fil 28206
+ alla som funderatJo; det gäller säkert bara legitimationsyrken. Mitt yrke finns inte angivet, inte heller ett par andra jag tittade på som inte heller har sådana yrken.
Ja, personnummer finns alltid med i domar så länge det inte är särskild sekretess (barn, grova sexualbrott etc). Personnummer är ju dessutom väldigt lätt att få tag i, är ju bara att ringa Skatteverket och fråga.Undrar om ens personnummer delas ut om man beställer en dom?