Var tvungen att söka mig själv, enda som dom viste var kön, när jag fyller år, vilka fordon jag ägare och adress då.
Huset fanns inga uppgifter om.
Huset fanns inga uppgifter om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar inte stämma heller. Min mamma är bildlärare men har tydligen behörighet för en massa naturvetenskap också?Det står enligt @Dressyrtjejen_97 ovan också om att någon är lärare...
Undrar varför man ska veta det? Om ens kunskaper krisar i något ämne hen undervisat i?
"Jag behöver få akut hjälp med franska glosor"
Me too.På mig står inte yrke. Jag är oanvändbar![]()
Själv fick jag reda på att några grannar flyttade till sin lägenhet för sju år sedan. Spännande eftersom lägenheterna byggdes för fyra år sedan.Fast jag fick i alla fall veta att fru Ekström en trappa upp är hela 81 år! Det hade man inte kunnat tro.
Prematura husockupanter!Själv fick jag reda på att vissa grannar flyttade till sin lägenhet för sju år sedan. Spännande eftersom lägenheterna byggdes för fyra år sedan.
De måste med andra ord ha tältat innan.
Och en av de var visst vårdpersonal lärde jag mig nyss. De kanske hade vårdmottagning där.Prematura husockupanter!
På mig står inte yrke. Jag är oanvändbar![]()
Fast du är ju både gift o har företag så vad är felet? Att dom ändrar sig senare?Vilken jävla värdelös sida. Dels ur rättssäkerhet (att tala om vilken trappuppgång mm folk bor i) men även infon stämmer ju inte ens. Jag är tydligen både gift och har företag, men lite längre ner på sidan är jag singel och har inget företag(gift med företag stämmer). Helt otroligt att sånt här tillåts. Och sen "skor" sig företag genom att sälja skydd mot idkapningar, när Sverige tillåter företag att sprida ALL information som behövs för en idkapning
![]()
Det är för att du ska bli avundsjuk såklart?!Men byt perspektiv. Poängen är inte de som ”sitter och rotar om grannar”, utan de som har som affärsidé att sammanställa personuppgifter och publicera på nätet.
KL
Vad i hela friden har jag för nytta av att veta att medelinkomsten i min trappuppgång är 376 000 och att den som tjänar mest har 700 000![]()
Menar mer att dom inte ens har rätt uppgifter. På mig skriver dom att jag är gift och singel. Har företag och inte har något bolagsengagemang. Ska man väl gå ut med uppgifter borde dom ju stämma.Fast du är ju både gift o har företag så vad är felet? Att dom ändrar sig senare?
Kollade mannen jag köpte huset av, efter att han suttit i fägelse. Han har ett antal domar mot sig. Varit stadig hos kronofogden också. Fanns inget på sidan.Jag är aningen fascinerad av att det står att jag är åtalad i brottmål för det var mer än jag visste?
Ber om ursäkt om det uppfattades som snorkigt av dig. Det var inte meningen utan en uppriktig fråga kring varför du söker den infon.Varför så snorkig? Jag är nyinflyttad och vi satt och pratade med svärföräldrarna om vilka som bor på vår gata. Då sa min sambo att han hört talas om en sida där man kan se vilka som bor på gatan och vi slog upp den. Jag har inget emot att det står vem som bor var, det är liksom mindre känsliga uppgifter.