beauspirit
Trådstartare
är min häst. han blir alltid så hängig och konstig, spänner sig och blir stel, eller inte stel så utan det går inte att förklara. han går hackigt och bara mår dåligt helt enkelt . trist för honom.
hoppas det går över snart, för vi ska på hoppkurs v 16, skulle eg. åkt på en nästa fredag (v15) men struntar i den eftersom han går som han går just nu.
blir era hästar hängiga vid pälsfällning?
låter ni dom vila då eller rider ni som vanligt osv, hur gör ni?
förra året kommer jag ihåg, då hade jag skrittat kanske 1 km och han bara löddrade av svett, det skummade. av bara ha skrittat .
han blir så även när vädret varit kallt och sen helt plötsligt blir det helomvändning och vår och jättevarmt direkt utan normal övergång.
typ så¨som det blitt nu...
hoppas det går över snart, för vi ska på hoppkurs v 16, skulle eg. åkt på en nästa fredag (v15) men struntar i den eftersom han går som han går just nu.
blir era hästar hängiga vid pälsfällning?
låter ni dom vila då eller rider ni som vanligt osv, hur gör ni?
förra året kommer jag ihåg, då hade jag skrittat kanske 1 km och han bara löddrade av svett, det skummade. av bara ha skrittat .
han blir så även när vädret varit kallt och sen helt plötsligt blir det helomvändning och vår och jättevarmt direkt utan normal övergång.
typ så¨som det blitt nu...