- Svar: 37
- Visningar: 3 501
Min man är sjuk... Har ont.... Och jag kan inte göra något, är helt hjälplös. Vet inte hur jag ska hantera situationen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jaghoppas det. Har försökt att träffa en diakonissa, men våra tider skär sig hela tiden. Och det är inte lätt att uttrycka sig på begäran. Är inte tankarna där, är det svårt att få fram dem.Så hjärtskärande situation det låter dock vettigt att ha någon form av ventil för att skriva av sig
Det gör mig ont att höra, kram!
Finns det inte t ex företagshälsovård eller kurator på sjukhuset som kan ge dig stöd?
Har testat ASIHs kurator, men hen är "not my cup of tea"... Sååååå långsaaaaaammmmm...
Min arbetsgivare, kommun, har ingen företagshälsovård
Min kommun har, hittade info om det lite undanskymt på kommunens intranät.
Just det, kan bara logga in på intranätet från arbetsplatsen....Jag har samtalat endel med min chef, och hen nämnde inte det, men jag kanske ska kolla själv
Prognosen suger bäver, cancern var redan spridd när den upptäcktes. Men med gifterna växer den ännu inte iaf... Men han pallar inte med gifterna... Barnen lever mer i nuet, vissa dar mår han bättre, andra sämre, så barnen förhåller sig mer på dagsnivå.Vet ni något om prognos? Risk för spridning? Hur går det för barnen?
Prognosen suger bäver, cancern var redan spridd när den upptäcktes. Men med gifterna växer den ännu inte iaf... Men han pallar inte med gifterna... Barnen lever mer i nuet, vissa dar mår han bättre, andra sämre, så barnen förhåller sig mer på dagsnivå.
Buke finns o vi håller dig i handen.
Kan du få samtal via onkologen? När pappa var dålig och inlagd fick vi gå i en samtalsgrupp där. Var även anhöriga till nån med ASIH med.
Har han nån att prata med?
Beklagar situationen ni är i .